۹ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۷:۱۸

حجت الاسلام معبودی:

جامعه کارگری نقش آفرینان اصلی در تحقق شعار سال هستند

جامعه کارگری نقش آفرینان اصلی در تحقق شعار سال هستند

زنجان - خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان با اشاره به اینکه از نظر دین کار و تلاش نوعی جهاد است، گفت: جامعه کارگری و تولیدکنندگان نقش آفرینان اصلی در تحقق پیام نوروزی رهبر فرزانه انقلاب تولیدملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام علی معبودی ظهر شنبه در همایش بسیج کارگری که به مناسبت روز کار و کارگر در محل سالن همایش های خطوط لوله شمالغرب با بیان اینکه حتی زنان خانه دار که در منزل همسرداری می کنند نیز به نوعی جهاد می کنند، ادامه داد: به دنبال کسب روزی حلال بودن اصل مهمی است که همواره دین اسلام به آن تاکید می کند.

وی با اشاره به سال "تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی" گفت: این نام گذاری از سوی مقام معظم رهبری رسالت کارگران ایرانی در چند برابر می سازد چرا که امسال فرماندهان جنگ با دشمنان این نظام کارگران هستند و امیدواریم در این جنگ اقتصادی که دشمن علیه ما به راه انداخته همچون 8 سال دفاع مقدس پیروز میدان باشیم.

حجت الاسلام معبودی با استناد به آیات و روایات متعددی از قرآن کریم افزود: کار کردن  یک ارزش است و پیامبر گرامی اسلام بر دستان کارگران بوسه می زدند.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان، دستیابی به استقلال و عدم وابستگی به شرق و غرب را لازمه همت و تلاش روزافزون اقشار مختلف مردم به ویژه قشر کارگر خواند و یادآور شد: دشمن می خواهد از طریق تنگ کردن عرصه اقتصادی که به بحرانی برای آنان تبدیل شده است، عرصه را بر ایران تنگ کند غافل از اینکه ملت ایران همواره گوش به فرمان رهبری هستند و امسال نیز این شعار را محقق خواهند کرد.

حجت الاسلام معبودی به موفقیت های ایران اسلامی در عرصه های مختلف علمی و فن آوری اشاره کرد و گفت: ایرانی که در دوران رژیم شاهنشاهی متکی و وابسته به آمریکا بود و خود قادر به ایجاد حتی یک فن آوری نبود، امروز به دانش صلح آمیز هسته ای دست یافته است.

وی رسیدن به استقلال اقتصادی را در گرو تلاش مسئولان خواند و افزود: این استقلال جز با حمایت از کار و سرمایه ایرانی محقق نمی شود.

کد خبر 1587546

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha